مصاحبه آرشیو خبر ها
باید قهرمان شویم تا با خیال راحت به مصاف رئال برویم

باید قهرمان شویم تا با خیال راحت به مصاف رئال برویم

یوونتوس در شرایطی فردا مقابل سمپدوریا به میدان می رود که در صورت کسب یک تساوی هم می تواند چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در سری آ مسجل کند و هفته ها زودتر به کسب سی و سومین اسکودتو افتخار کند . آلگری که تیمش هفته سخت و پر هیجانی را پیش رو خواهد داشت در آستانه بازی با سمپدوریا از شرایط شاگردانش برای بازی مقابل سمپدوریا گفت .

" فردا می تواند روز مهمی برای همه ما باشد ، مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که در این فصل شگفتی زیادی خلق کرده و اکنون در رتبه پنجم قرار دارد. پس نمی توانیم بازی ساده ای را پیش بینی کنیم و باید همه تلاشمان را انجام دهیم "

" سمپدوریا تیمی است که در فصل جاری بازی های بسیار خوبی انجام داده و تحول زیادی در این تیم مشاهده می شود، آن ها هفته به هفته پیشرفت می کنند و برای هدفی که دارند عرق می ریزند "

" سمپدوریا تا کنون در خانه خود شکست نخورده و این نشان می دهد که این تیم تا چه حد خوب و قدرتمند است، بخصوص اینکه بازی فردا هم در ورزشگاه لوئیجی فراریس انجام می شود و آن ها بدنبال حفظ رکورد خود هستند "

شما به یک امتیاز هم قهرمان می شوید ..

" بله، اما هنوز آن یک امتیاز را نگرفتیم ! باید فردا و پس از بازی با سمپ وضعیتمان را ببینیم که آیا قهرمان شده این یا نه. این می تواند یک بازی به یادماندنی برای ما باشد اما وقتی هنوز اتفاقی رخ نداده نباید چیزی را تمام شده دانست "

" فردا ما باید تکلیف اسکودتو را مشخص کنیم و بعد از آن با خیالی راحت برای بازی نیمه نهایی آماده شویم . فردا می توانیم با یک تساوی و یا برد اسکودتو را مال خود کنیم و نتیجه تلاش هایمان را در این فصل بگیریم "

" اما چون هنوز بازی فردا را پیش رو داریم و بازی با رئال فرا نرسیده نمی خواهیم تمرکزمان را از دست بدهیم، می دانیم که با سخت کوشی و داشتن ذهنی آماده می شود هفته ای خوب و به یادماندنی را رقم زد "

" تیم حریف تیم قدرتمندی است و مطمئنا بازی آسانی نخواهیم داشت، همانطور که گفتم آن ها فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و بسیار آماده اند. همه بازیکنان به اندازه کافی برای این بازی استراحت کرده اند و آمادگی لازم را دارند "

فردا با توجه به اینکه 1 امتیاز برای قهرمانی می خواهید به بازیکنان اصلی استراحت می دهید ؟

" من می گویم که استفاده از کلمه استراحت اشتباه است، زیرا هر کدام از بازیکنان که بازی نکنند تمرین خواهند کرد تا آماده بازی بعد شوند . پیرلو ، بوفون ، توز و لختشتاینر و هر کدام از بازیکنان دیگر اگر بازی نکنند برای آمادگی مقابل رئال سخت تر تلاش خواهند کرد "

می توانید نام ببرید که چه کسی بازی نمی کند ؟

" احتمال دارد که پیرلو بازی نکند "

دیروز روز مهمی برای پوگبا بود و دیدیم که او بخوبی تمرین کرد. چهارشنبه احتمالا همراه تیم خواهد بود و تمرین می کند . حالا می تواند گفت که مقابل رئال در دسترس خواهد بود ؟

" نتیجه بررسی ها توسط پزشکان خوب اعلام شده و من می گویم که نسبت به او خوشبین هستیم. امیدواریم که در بازی برگشت با رئال بتوانیم از او  استفاده کنیم . به هر حال منتظر بازگشت او به تیم هستیم با توجه به اینکه برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان می جنگیم و همچنین کوپا ایتالیا را در پیش داریم "

به چه چیز شاگردانت افتخار می کنی ؟

" شوق و شور آن ها و مسئولیت پذیری و در دسترس بودن آن ها برای اینکه هر روز تمرین و کار کنند "

صحبت در مورد اتفاقات بازی با تورینو هنوز ادامه دارد ؟

" بله، این برای فوتبال ایتالیا بد است. ما به شدت محکوم می کنیم اتفاقاتی که رخ داد و هرگز نمی خواهیم باز هم شاهد آن باشیم. باید بدنبال حل آن باشیم و اینگونه مسائل را ریشه یابی کنیم زیرا نمی توان بطور سطحی با این اتفاقات برخورد کرد "

" زمانی که کودکی در آغوش پدرش به اتوبوس ما حمله می کند و اشیائی را پرتاب می کند، فکر می کنم که این یک مسئله اجتماعی است و نیاز به آموزش دارد . باید در ایتالیا تصمیم های مهمی بگیریم و آموزش های جدیدی داده شود تا تغییراتی انجام شود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: